Iklan Billboard 970x250

Patty Pravo Pazza Idea - Pazza Idea Pravo Patty Amazon De Musik Cds Vinyl

Iklan 728x90

Patty Pravo Pazza Idea - Pazza Idea Pravo Patty Amazon De Musik Cds Vinyl

Sognando di stare a piangere con te. I Grandi Album - 3 Format.


Patty Pravo Pazza Idea Veroffentlichungen Discogs

Pazza idea io che sorrido a lui.

Patty pravo pazza idea. Released April 30 1973. And maybe you are making fun of me of my jealousy that never goes away. - thinking to be still together with you Folle folle folle idea - Mad mad mad idea di averti qui - to have you here mentre chiudo gli occhi - while I close my eyes e sono tua.

In 2011 she participated - for the eighth time -. Monti Gigli Music by G. Pretending to be still with you.

Pazza idea di far lamore con lui Pensando di stare ancora insieme a te. View credits reviews tracks and shop for the 1973 Vinyl release of Pazza Idea on Discogs. Folle folle folle idea sentirti mio Se io chiudo gli occhi vedo te.

Pazza idea io che sorrido a lui Sognando di stare a piangere con te. - none Series. Pazza idea stare qui con lui.

Pensando di stare ancora insieme a te. Crazy idea to make love with him. Sorrisi E Canzoni TV - IGA 200121-TVSCBMG Ricordi SpA.

Pazza idea di far lamore con lui Sognando di stare a piangere con te Folle folle folle idea di averti qui Mentre chiudo gli occhi sono tua Pazza idea io che sorrido a lui Sognando di stare a piangere con te Folle folle folle idea di averti qui Se io chiudo gli occhi vedo te Pazza idea. Folle folle folle idea sentirti mio se io chiudo gli occhi vedo te. Pazza Idea - sung by Patty Pravo - lirics by P.

Pazza idea di far lamore con lui pensando di stare ancora insieme a te. Pazza idea di far lamore con lui. Pazza idea Italian for Crazy Idea is an Italian ballad composed by Maurizio Monti and Giovanni Ullu with lyrics written by Paolo Dossena and Cesare Gigli.

Crazy idea - I smile at him. Sto male lo sai. Sei qui con me - are here with me.

Pazza idea di far lamore con lui pensando di stare ancora insieme a te. Pazza Idea Patty Pravo. Pazza idea io che sorrido a lui sognando di stare a piangere con te.

Pazza idea - Crazy idea di far lamore con lui - to make love to him pensando di stare ancora insieme a te. Se immagino che tu - If I imagine that you. Bláznivý nápad vysmívám se mu Sním že s tebou budu plakat Šílený šílený šílený nápad že tě slyším Když zavřu oči vidím tě.

Folle folle folle idea sentirti mio. Pazza idea by Patty Pravo on Apple Music. Dal Pavarotti and friends del maggio 2001 Luciano Pavarotti duetta con Patty Pravo sulle note di Pazza idea.

- I feel bad you know. Pazza idea io che sorrido a lui sognando di stare a piangere con te. Se immagino che tu - If I imagine that you.

Pazza Idea - sung by patty Pravo - lirics by P. Folle folle folle idea di averti qui Mentre chiudo gli occhi e sono tua. Di riaverti ancora - that I can have you back again.

Voglio illudermi - I want to deceive myself. Se io chiudo gli occhi vedo te. Pazza idea io che sorrido a lui sognando di stare a piangere con te.

It doesnt go away anymore. Di riaverti ancora - that I can have you back again. Folle folle folle idea sentirti mio se io chiudo gli occhi vedo te.

Folle folle folle idea di averti qui mentre chiudo gli occhi e sono tua. Voglio illudermi - I want to deceive myself. Sto male lo sai.

Her first single Ragazzo triste released in 1966 was the first pop song aired on Vatican Radio. It was originally performed by Italian singer Patty Pravo and released as the single from the album of the same name in 1973. Ma poi vedere solo te.

View credits reviews tracks and shop for the 2001 CD release of Pazza Idea on Discogs. Folle folle folle idea di averti qui mentre chiudo gli occhi e sono tua. - I feel bad you know.

While I close my eyes Im yours. - and Im yours Pazza idea - Crazy idea io che sorrido a lui - me smiling at him sognando di stare a piangere con te. Patty Pravo born Nicoletta Strambelli 9 April 1948 Venice Italy is an Italian Pop singer whose career has spanned more than four decades.

Sei qui con me - are here with me. Show all albums by Patty Pravo Home. Folle folle folle idea di averti qui.

- dreaming to be crying with you Folle folle folle idea - Mad mad mad idea. Folle folle folle idea sentirti mio se io chiudo gli occhi vedo te. Im with another man tonight.

More Patty Pravo albums The Singles. Insane insane insane idea of having you here.


Patty Pravo Pazza Idea 1974 Youtube


Pazza Idea Pravo Patty Amazon De Musik Cds Vinyl


Lp Patty Pravo Pazza Idea Edicion Original Kaufen Vinyl Schallplatten Lp Mit Franzosischen Und Italienischen Liedern In Todocoleccion 47082282


Patty Pravo Pazza Idea 7 Single Italy Ebay


Patty Pravo Pazza Idea Youtube


Patty Pravo Pazza Idea Digi Pack 2000 Edition Nm Gunstig Kaufen Ebay


Patty Pravo Pazza Idea Una Locura 1994 Cd Discogs


Patty Pravo Pazza Idea Lyrics Genius Lyrics


Bpm For La Bambola Patty Pravo Pazza Idea Eccetera Eccetera Getsongbpm


Patty Pravo Pazza Idea 2011 Cd Discogs


Pazza Idea Song By Patty Pravo Spotify


Patty Pravo Pazza Idea Youtube


Pazza Idea By Patty Pravo 2000 10 31 Patty Pravo Amazon De Musik Cds Vinyl


Patty Pravo Pazza Idea 1973 Vinyl Discogs


Patty Pravo Pazza Idea International Music Pop Music Youtube I


Pazza Idea Pravo Patty Amazon De Musik Cds Vinyl


Patty Pravo Pazza Idea Mit Songtexten Horen Deezer


Patty Pravo Pazza Idea Una Locura 1973 Vinyl Discogs


Cover Versions Of Pazza Idea By Patty Pravo Secondhandsongs

Baca Juga
SHARE
Subscribe to get free updates

Related Posts

Post a Comment

Iklan Tengah Post